Kontakti

pasts [at] iub.gov.lv

Kontakti medijiem

Samanta.Simkus [at] iub.gov.lv

Iepirkumu uzraudzības birojs

Saņēmēja nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Saņēmēja reģistrācijas numurs:
90001263305
Bankas konts:
LV71TREL2130053003000 (pamatbudžeta konts), LV37TREL8130693000000 (depozīta iemaksai atbilstoši 28.02.2017. MK not.Nr.110 4.punktam)
Bankas nosaukums:
Valsts Kase
Bankas kods:
TRELLV22
e-rēķiniem
:
EINVOICE_IUB@90001263305 (rēķinu sūtīšanai strukturētā elektroniskā formā)

NB!  Dokumentu iesniegšana IUB 2024. gada 28. decembrī

Biroju var sazvanīt pa vienoto numuru +371 22416641, kur, nospiežot attiecīgu taustiņu, piedāvā vairākas izvēles:

  1. Taustiņš 1Īsām konsultācijām par normatīvo aktu piemērošanu.
    Iepirkumu rīkotāji un piegādātāji primāri tiek aicināti iepazīties ar IUB izveidotajā Iepirkuma ceļvedī ievietoto informāciju un skaidrojošajiem materiāliem.
    Konsultācijas sniedz – P.-C. 9.00-12.00. 
    NB! Pārceltajā darba dienā, 14. decembrī, konsultatīvais tālrunis par normatīvo aktu piemērošanu nebūs pieejams. Tā vietā konsultācijas būs iespējamas papildu dienās – 27. un 28. decembrī. 
  2. Taustiņš 2 – konsultācijām par paziņojumu aizpildīšanu un statistikas pārskatiem un Publikāciju vadības sistēmas (turpmāk -PVS) atbalstu.
    Konsultācijas sniedz P.- Pk. 9.00-16.00;
    1. Taustiņš 1 - publisko iepirkumu eVeidlapas Biežāk Uzdotie Jautājumi - PVS "Pamācības",
    2. Taustiņš 2 - statistikas pārskati Biežāk Uzdotie Jautājumi - PVS "Statistikas pārskatu iesniegšana",
    3. Taustiņš 3 - PVS lietotāju un iestādes informācijas pārvaldīšana, paroles maiņa - Biežāk Uzdotie Jautājumi;
  3. Taustiņš 3 – konsultācijas par sūdzību iesniegšanu un depozīta piemērošanu.
    Konsultācijas sniedz P.-Pk. 9.00-16.00;
  4. Taustiņš 4 – saziņai ar lietvedību;
  5. Taustiņš 5 – saziņai ar biroja administratoru citos jautājumos.

Kā sazināties: 

Gadījumos, kad nepieciešams nodot fiziskās personas datus, komercinformāciju un citu aizsargājamu informāciju aicinām izmantot e-adresi

  • Dokumentus/iesniegumus Iepirkumu uzraudzības birojam var iesniegt:
    • sūtot elektroniski parakstītu dokumentu uz iestādes e-pastu pasts@iub.gov.lv vai iestādes oficiālo e-adresi,
    • klātienē Smilšu ielā 1, Rīgā, IUB darba laikā,
    • pašrocīgi parakstītu dokumentu ar pasta starpniecību uz adresi Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
      • IUB vērš uzmanību, ka jautājumi par skaidrojumu sniegšanu attiecībā uz publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu piemērošanu ir iesūtāmi uz pasts@iub.gov.lv, nevis darbinieku e-pasta adresēm.
  • atbalsts@iub.gov.lv - e-pasta adrese Publikāciju vadības sistēmas (PVS) atbalsta sniegšanai;
  • datuspecialists@iub.gov.lv - e-pasta adrese saziņai ar Biroja datu aizsardzības speciālistu;
  • parkapumi@iub.gov.lv - e-pasta adrese ziņojumiem par iespējamiem administratīvajiem pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā, saziņai administratīvā pārkāpuma lietvedības ietvaros un trauksmes cēlēju ziņojumiem.

Apmeklētāju pieņemšana

Iepirkumu uzraudzības birojs apmeklētājus pieņem biroja darba laikā. Apmeklējumu lūdzam pieteikt, nosūtot pieteikumu e-pastā konkrētam darbiniekam vai uz pasts@iub.gov.lv, vai zvanot uz +371 22416641 (taustiņš 5), norādot apspriežamo jautājumu, kā arī apmeklētāja datus caurlaides noformēšanai iekļūšanai biroja telpās.

Vides pieejamība

Personas ar kustību traucējumiem var apmeklēt Finanšu ministriju, izmantojot galvenās ieejas durvis Smilšu ielā 1. Lai iekļūtu ēkā, jānospiež poga palīdzības izsaukšanai, kas atrodas durvju labajā pusē. Iekštelpās ērtībai ir pieejams arī pacēlājs un lifts.

Iepirkumu uzraudzības biroja darba laiki

  • Pirmdiena 8:30 - 18:00
  • Otrdiena 8:30 - 17:00
  • Trešdiena 8:30 - 17:00
  • Ceturtdiena 8:30 - 17:00
  • Piektdiena 8:30 - 16:00
  • Sestdiena Slēgts
  • Svētdiena Slēgts