No 2026. gada 1. janvāra stājas spēkā Publisko iepirkumu likuma Pārejas noteikumu 16. punkts un Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma Pārejas noteikumu 11. punkts, kas nosaka: par „tīru” autotransporta līdzekli likuma izpratnē tiek uzskatīts M1, M2 vai N1 kategorijas transportlīdzeklis ar izplūdes emisijām 0 g/km CO₂. Tādējādi 2025. gada 31. decembrī beidzas pārejas periods, kad par „tīru” transportlīdzekli tika atzīti tādi, kam bija zems likumā noteikts emisiju līmenis. Tādēļ…
No 2026. gada 1. janvāra stājas spēkā Publisko iepirkumu likuma Pārejas noteikumu 16. punkts un Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma Pārejas noteikumu 11. punkts, kas nosaka: par „tīru” autotransporta līdzekli likuma izpratnē tiek uzskatīts M1, M2 vai N1 kategorijas transportlīdzeklis ar izplūdes emisijām 0 g/km CO₂. Tādējādi 2025. gada 31. decembrī beidzas pārejas periods, kad par „tīru” transportlīdzekli tika atzīti tādi, kam bija zems likumā noteikts emisiju līmenis. Tādēļ pasūtītājiem, plānojot autotransporta iepirkumus vai sagatavojot iepirkumu nolikumus, kuru izsludināšana paredzēta, sākot ar 2026. gada 1. janvāri, ir jāparedz, ka “tīrs” M1, M2 vai N1 kategorijas transportlīdzeklis turpmāk būs tikai nulles emisiju…