Informācija

No 2023. gada 1. janvāra Iepirkumu uzraudzības birojam (turpmāk – Birojs) ir jauna adrese un jauna apmeklējumu kārtība. Proti, Birojs atradīsies Finanšu ministrijas telpās, un apmeklētājiem ir iepriekš jāpiesaka Biroja apmeklējums.  

Jaunā adrese: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, Latvija

Ņem vērā!

Ievēro – arī telefonsaziņa no 2023. gada 1. janvāra mainās. Biroju varēs sazvanīt pa vienoto numuru +371 22416641, kur, nospiežot attiecīgu taustiņu, piedāvās vairākas izvēles:

#1 – konsultācijām par normatīvo aktu piemērošanu.
Konsultācijas sniedz P.-C. 9.00-12.00;

 

#2 – konsultācijām par paziņojumu aizpildīšanu, par Publikāciju vadības sistēmas (turpmāk PVS) atbalstu un statistikas pārskatiem.
Konsultācijas sniedz P.- Pk. 9.00-16.00;

 

Izvēle otrajā solī
   #1 - kā aizpildīt publisko iepirkumu paziņojumus - PVS „Pamācības”,

   #2 - kā aizpildīt statistikas pārskatus - PVS „Statistikas pārskatu iesniegšana”,

   #3 - lietotāju un iestādes informācijas pārvaldīšana, paroles maiņa vai citi ar PVS saistīti jautājumi;

 

#3 – konsultācijas par sūdzību iesniegšanu un depozīta piemērošanu.
Konsultācijas sniedz P.-Pk. 9.00-16.00;

 

#4 – ja nepieciešams sazināties ar lietvedību;

#5 – saziņai ar biroja administratoru citos jautājumos.

Savukārt e-pasta saziņas kanāli paliek kā līdz šim:

  • pasts@iub.gov.lv - e-pasta adrese oficiālai sarakstei;
  • atbalsts@iub.gov.lv - e-pasta adrese Publikāciju vadības sistēmas (PVS) atbalsta sniegšanai;
  • datuspecialists@iub.gov.lv - e-pasta adrese saziņai ar Biroja datu aizsardzības speciālistu;
  • parkapumi@iub.gov.lv - e-pasta adrese ziņojumiem par iespējamiem administratīvajiem pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā, saziņai administratīvā pārkāpuma lietvedības ietvaros un trauksmes cēlēju ziņojumiem;
  • apmacibas@iub.gov.lv - e-pasta adrese saziņai par Iepirkumu uzraudzības biroja piedāvātajām apmācībām.

 

Iepirkumu uzraudzības birojs pastāvīgi izvērtē efektīvākos risinājumus uzdevumu efektīvai izpildei un mūsdienīgas darba vides nodrošināšanai vienlaikus arī pārskatot izdevumus, kā rezultātā ir pieņemts lēmums par atrašanās vietas un biroja koncepta maiņu. Ņemot vērā attālinātā darba iespējas, kā rezultātā būtiski mazinājusies līdzšinējo biroja telpu noslodze, nepieciešamību nodrošināt energoresursu taupīšanas pasākumus, kā arī efektīvi izmantot resursus Finanšu ministrijas resorā kopumā, Iepirkumu uzraudzības birojs ir būtiski – par 52% samazinājis nomāto telpu platību, iespēju robežās ieviešot aktivitātēs bāzēta biroja konceptu, vienlaikus kā līdz šim nodrošinot visu uzticēto uzdevumu izpildi un pakalpojumu sniegšanu.